Aysel_bilgekaan Benim ilk hamileliğim 3 hafta önce hissetmiştim arada da hissediyordum bebişi ama artık hissetmiyorum hareketlerini normal mi acaba benim gibi olan var mı
sevval55 Ben tam tekme olarak hissediyorum canım hic durmuyor hatta can acıtıyor. Birde bi tarafa toplanması var karnım yamuluyo çişin varmıs gibi hissettiriyor cok degisik🙄