Dilaraozturk ben çok erken öğrendim gebeliğimi önce keseyi görücez dri doktor sağlıklı bi gebelik mi diye keseyi gördüm sonra 1 hafta sonra gel bebeği görmemiz gerek dedi öylede oldu allahıma şükür 6. Haftada bebeğide kalp atılımıza duyduk şimdi 20 haftalığız yarıladık rabbim isteyen herkeze yaşatsın tarifsiz bi mutluluk 🌸🙈