Burcuveburcum Esilaninannesi0904 37+5 bebek kanalda 🙈bolca aşağı ittiriyor kendini kasılma ya da sancı nedir bilmiyorum ilk doğumum sezeryandı hiç belirti yoktu ama bunda sanırım kendi sancımla gidicemde çatım dar🤦♀️
Kubrabdrhmn0235 Esilaninannesi0904 yalnız ben 36+4 günlüğüm rahim kemiğim ağrıyor ve kasıklarım feci ağrıyor sanki adet sancısı ama daha acı verici hali 3 gündür böyle
Birkedibirbebek Esilaninannesi0904 geçmeyen bel ağrısı ve kasılmalar var acaba belirti midir bu bel ağrısı yaa
busra_eylul Kızlar belimde bir agrı var 12-15dakikada birde karnıma bir agrı giriyor 1dakika sonra hafifliyor Doğum sancısı mı bu acaba. İlk gebeliğim nasıl bir sancı olacak bilemiyorum anlamamaktan korkuyorum
Ysmn-ibrhm Kubrabdrhmn0235 bende 36 4 haftalıgım ve benim de alt taraf acayip agrıyo kalkarken flan cok kötü oluyo yani
IzmirDeniz Esilaninannesi0904 benimde 37+4 günler geçmiyor çok sabırsızlanıyorum artık bebeğime kavuşmak istiyorum demek ki hepimiz aynıyız 😊
BayanTheacer Merhaba benimde 37+2 idrara sıkışınca sanki idrar kesesi patlayacak gibi bir sancı olur ya 2 gündür o tarz bi sancim var. Bu şekilde sancı yaşayan var mı? Ben çarş yada perş günü doğuma gidicem.insallah. doktorum maalesef şehir değiştirdi. Benim doğumum için gelecek 29.ağustosta bebek yerleşmiş perş.gunune kdr bekle gelip dogurtuyum dedi. Yüzde doksan suni sancı ile başlatacak doğumu kilosuysa fazla 2 haftada önde gelişimi. Inşallah perş. Günü hayırla doğar. Normal istiyorum ilk dogumumda normaldi. Onuda 40. Haftada 1 cm açıklık varken suni sancıyla başlatmıştı.
Esilaninannesi0904 BayanTheacer aynı sancı bende de oluyor canım doktor normal dedi ilk bebegım çok gwç dogdu 43+ da çok korkuyorum o sebep den
M-Ali Esilaninannesi0904 bende aynı her sabah oyle oluyorum bir suru egzersiz yapıyorum akşama mahvoluyorum inanın allahım çok yorgunum doğum yapacak gücüm yok bugünde gelmesin diorum 🤣 piskolojim tavan yapti