Ceyda53 Kızlarrr 4-5 cm açılmam var ama sancım yok 37+3 ve suni vermiyorlar evde sancımı bekliyorum resmen enfeksiyon kapma ihtimalinden ilaç kullanıyorum var mı buna benzer bi durum yaşayan