Semafe okadar sanslisinki once onu bil.Bulanti olmasida olmamasida gayet normal.Benim annemde cok kusardi bende aynen serumlarla gecirdm ilk gebeligimi kan kustm.Suan 3.gebelik digerleri kadar olmasada yine kusuyorm butun hayat kaliten dusuyor.Ne guzel senin durumunda olmak isterdim