Sabo3896 bebeğini kaybetmekten önemli mi sezeryan olmak ? Bu kadar normal doğum diye kafaya takip sığ kafalı olmayın lütfen ya. Adamlar 6 yıl tip okuyup üstüne uzmanlık için onca yıl kafa patlatıyorlar o ilaçları süs olsun diye vermediler. Lütfen biraz mantıklı olun yalvaririm ya