Guliguli kızlar reglime 7 gun kala erken gebelik testi yaptim ikinci cizgi silikde olsa cıktı ama hemen degil 1-2 saat sonra sizce ciddiye almalimiyim bu sekilde hamile olan varmi ?
elif_badeninannesi Guliguli canım 1-2 saat çok geç yanltabilir biraz sabret acile kan vermeye gidersn bence kesin öğrenirsin
Ayaf Canim 1-2saat sure birazcik uzun bir sure..bi kac gun gecsin bir daha yap testi..aslinda regl gununun gecmesi gerekiyor bazen testin pozitif olmasi icin..ben reglden tam 2gun once ysptim 3dakkada cikti silik cizgi..sende oyle yap canim.inwAllah hayirlisi olur😍😍😍
gulsahygt07 Bende de sonradan çıkmıştı ama hamileymişim kızlar erken çıkar diye söyleyenler olmuştu bilimselliği tartışılır 😉
gulsahygt07 Bende de sonradan çıkmıştı ama hamileymişim kızlar erken çıkar diye söyleyenler olmuştu bilimselliği tartışılır 😉
Busra006 canım umarım vardır ama testin arkasında yazan süreyi geçtiginde geçerli bir sonuç olmuyor malesef 10 15 dakikadır maksimum 1 2 saat sonrası kesinlikle doğru sonuç vermez,evet hamilesin diyenlere kulak asıp kendini kaptırma heveslenip daha sonra olmadıgını görmek insanı üzüyor ister istemez adetinin geçmesini bekle..
Guliguli Tesekkur ederim kizlar evet sure biraz uzun belkide Testin kendi cizgiside olabilir ama butun belirtiler var ondan sey ettim 🙈 bi ihtimal diye bekliyorum bakalim 3 gun kaldi insallah olur hayirlisi 🌸