Aysemlg Sonunda bende doğum hikayesi yazıyorum . Zamansız bir doğum oldu ama olsun bebeklerim benı bırakmayacak inşallah. Cuma günü temizlik yaptım sağ kalçama bir agrı saplandı yürüyemiyorudum afedersiniz klozete oturamıyodum. Hastaneye gittim nst ye bağladılar sancılarım çıktı. Merkeze üniversite hastanesine sevk ettler . Gece 3 de yatışım yapıldı onlarca kan test ekg nst 4 defa çatı muaynesi bagırmakdan boğazım şişti canm çok yandı. Sabaha doğru doktorlar yüksek enfeksiyon çıktığını ancak küvözün boşda olmadığını söyledi. Aydından denizliye sevk ettiler . Dün akşam 7 de denizliye vardık bi çatı muayneside orda yaptılar nst ye bagladılar 10 dkka geçmeden kalk sonda takıcaz sezeryana alınacaksın dediler. O an elim ayagım boşaldı o kadar kötü oldum ki . Doğumhaneye aglaya aglaya girdim. 1 saat orda kalmışım geldiğimde bebeklerim çokdan küvöze alınmış yoğun bakıma götürülmüşlerdi. Yürüyebilirsem bebekleri görecekmişim öyle dediler zorladö kendimi gidip gördüm çok küçükler çok zayıflar oğlum 1700 kızım 1455 kg doğdu. Şuan tek duam onları sağ sağlım burdan çıkarmak 2 ay küvözde kalıcaklar . Bende prematüre annesi oldum. Down dediler düşecek dediler gelişmemiş dediler ama çok şükür sağlıklı doğdular inşallah sağ sağlım çıkıcaz bu hastaneden.
Superfreshlerim Aysemlg inşallah çok sağlıklı olurlar ve biran önce kilo alıp 2 ay dolmadan sağlıcakla kucağınıza alırsınız minikleri
dvran22 Rabbim şifa versin bebeklerine canım Dualarmız onlarla 😙😙inşaallah 2 aya kalmadan kucağına alarak evine götüreceksin o minik şekerleri😄😄
Ayaf Rabbim korusun canim🙏🏻😘😘 how gelmiwler meleklerin👼🏻👼🏻 InwAllah sag salim kucagina alip eve goturursun🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Oyle minnowlar daha cabuk buyuyorlar😍😍😍dualarimiz hep sizinle tatli ballar🍯🍯