Mervemehr kesinlikle spinali tavsiye ediyorum, genelde uyanmak gibi bir sıkıntı var ama spinal çok rahattı. Gıdıklanma hissi gibi değişik bir his oluyor o esnada başka bir şey olmuyor. Bebişi de direkt gösteriyorlar ve tek zorluğu ilk ayağa kalkış. Öyle anlatıldığı gibi başkasına muhtaç olma, bebişi kendi başına kucağa alamama falan o tarz şeyler yaşamadım çok şükür