busepinar
herkese merhaba bugün 8+4 olduk en son 6. haftamda gitmiştik doktora kalp sesini duymuştuk doktor 3 hafta sonra tekrar gel dedi sanki günler geçmiyor bebeğimi cok merak ediyorum uzun zaman kalp sesini duymayınca falan size de böyle oluyor muydu
Medine_1992
Oluyordu tabi canım 💕elimizde olsa hergğn görsek ben cuma günü gördüm ama şimdiden özledim😪
Meomeo
Evet günler geçmek bilmiyor 😐 ben 3 hafta dayanabilir miydim bilmiyorum. Şimdiye kadar en geç 10 günde 1 gittim.
Ayaf
Canim insan bebeginin kalp atiwini duyunca sanki yeniden dogulmuw gibi hisseder kendini...ben ultrasondan video cektim.wu an yatakta oldugum icin kalkmam yasaklandi..kalbinin sesine bakib bakib kendimi teselli ediyorum😍