Ezgi90 ay evet gercekten en zoru isim bizde Arya dusunuyorduk italyanca kokenliymis vazgectik . Asya Lina dusunuyorduk ama lina internette yazan anlama sahip degilmis o yuzden kafam karisti oysaki cok begenmistim o yuzden cok karisik kafam genelde herkes ayni isimler uzerinde dolasiyor 😊
Duru derin arya asya liya lina sare erva bunlarda benim dusunduklerimdi canim