babaadayi
merhaba. Benim eşim 7 haftalık hamile. 6. Hafasının ilk günü kalp atışını dinlemek için doktora gitti. Kalp atışını duyamadılar ama o günden beri ağlamalar içimizde ki sıkıntı bitmiyor. Ben teselli ediyorum ilk hafta olmayabilir 6 ile 12 hafta arasında kalp atışını dinleyebiliriz acele etme desem de yine içimizde sıkıntı var. Rabbim evladımızı bize bağışlasın cümlenin evladıyla beraber. Ben burdaki kardeşlerimden bilgi istiyorum bu konuda bilgi verecek başına gelen var mı? Yardımcı olmalarını istiyorum. Paylaşırsanız sevinirim. 🙏
Sumeyye_g
Canım sıkıntı yaparak kendini ve bebeğini üzerek boşuna yıpranma çoğu kişi duyamaz 6 haftada bende 6+5 deduydum arkadaşım 8 de duydu yani doğal şeyler kendini üzme inşallah allahım sağlıkla nasip eder hepimize
Ayaf
Canim bu konuda hic sikinti yapmana gerek yok..bazen 7 bazen 8 haftasindan bile duyuluyor yani..hic caninizi sikmayin derim..inwAllah bi haftaya falan duyacaksiniz kalp atiwini..her wey guzel olacak imdiye duwunun kuzum.