Merhaba arkadşlar ben 10+5 haftalık hamileyim hep çok bulantım oldu ama bugün yemekten snra ilk defa kustm bir saat snra tekrar kustm hala midem çok kötü.acaba akşam yediğim balık mı dokundu diye düşündüm.hiç böle bişe yaşamamıştm devam ederde hastaneye gitsem mi?