Rainhn 35 haftadır hep gezdim, 7 ay zaten çalıştım. Eşim artık evde oturmamı istiyor 🤦🏼♀️ Dün evde oturdum sıkıntıdan patlıycaktım bugün yine kendimi dışarı attım. Eşim geldiğinde gezdiğin gün yüzün gülüyor resmen dedi😂 eve kapatma kendini bence. İnsan evde oturunca düşünüyo ve sarmaya başlıyor etrafına ya da kurmaya başlıyor. 🙏🏻