oykum95 sezaryenden korkma. Hiçbir zorluğu yok. İlk iki gün ağrı kesicilerle ağrı falan anlamıyosun zaten. Sonrasında da sadece doğrulurken ve dönerken zorlanıyosun bi hafta on gün. E o da normal doğum dikişinde de fazlasıyla olabilir diye düşünüyorum. Tüm kalbimle söylüyorum bunu rahat bi yöntem ben iyi ki diyorum. Ama yine de inşallah gönlünüzce ve hayırlı olan olur🙏🏼