Elfss Merhaba kızlar bugün 40+2 yiz herşey normal nişanım bile 3 gün önce geldi ama açılmam daha yok yarın muayene olucam dua edin sezeryan olmak istemiyorum ameliyat vs çok korkuyorum öyle şeylerden 🙁
Findik92227 Elfss bizde 40+4 olduk ama ne su ne nisan ne ağrı ne sancı tık yok çok korkuyorum ilki normal oldu 40+3 te alttan ilaç vermişlerdi yani yine sancim kendi kendine baslamamisti Bu sefer suni sancı vermelerinden korkuyorum 😥😢
Findik92227 Elfss yarın gidince dr ne dediğini bana da yazar mısın canım bana da devletteki pazartesi gel dedi özeldeki salı gel suni sancı vericez dedi özele gitmiycem 😐😑
bilnazo68o Elfss 39+4 bekliyorum bnde cati muaynsnde 2 cm aciklik cikti .sanci yok nts de . 40 haftayi gecmekten korkuyorum bnde ameliyathaneden falan :/// nasil olcaksa
Elfss Findik92227 sezeryan daha iyi değilmi askında suni sancı hafif hafif başlatırşar diye düşünüyorum benimde ilki normaldi yarı kendim açılmam yarı suni sancı oldu. Ama şimdikinde hiç açılmam yok doktorum bana şimdi açılman olmadan suni vermem dedi sezeryan diye konuştu
Elfss gizemmm Findik92227 doktor 1 santim açılman var dedi nst ye giricem nst normalse yatrın yatış yapalım dedi nst de bir problem görürsem bugün yatışını yaparım dedi sebebide suni veririm açılman olmaz sezeryana girmek zorunda kalma diye dedi ilkinde suni almıştım açılmam oldu inşallah bundasa olur
Findik92227 Elfss bence direkt sezeryani kabul etme hiç açılması olmayıp suni sancı ile gayet güzel doğum yapan var hem ikinci doğum daha kolay ve hızlı ilerliyor diyorlar bende korkuyorum suni sancidan ama ameliyat olunca insan sonrasında çok çekiyor yine de seni etkilemek istemiyorum inşallah hepimiz hayırlısıyla kucağımiza alırız 🤗😘
butterfly4 @[silindi] yarın 40+0 oluyorum ve hiç bir belirtim yok, yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor 😐
bilnazo68o butterfly4 bende carsamba 40 hafta olcam.eger o gune kadar dogurmazsam ne diycek bnde bilmiyorum :////
ae1606ae 😞😞😞 Allah'ın izniyle saglikla gelseler 🙏🙏 39+5 iz bizde 😞yürüyüş yapıyorum , pilates yapıyorum her oturma süresinde ama, hurma yiyorum 😞 Allah'ım hepimizin yardımcısı olsun 🙏
ae1606ae Elfss amin inşallah canım amin hepimizin 🙏🙏hastaneye gideriz direk 5cm açılmaniz demelerini ardından 2 saatte 10 cm açılma ile bir avazda dogumu gerceklestirmek yavrularimizi sağlıkla kucagimiza almak nasipp etsin Allah'ım 🙏🙏🙏
Elfss Findik92227 amin inşallah Rabbim hepimizin evladını sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin çok teşekkür ederim bende hiç istemiyorum korkuyorum sezeryandan yarını sabırsızlıkla bekliyorum
Elfss bilnazo68o açılman varsa sezeryana almazlar ben öyle biliyorum doktorum bana 1-2 santim açılman olsa yatış yapıcam dedi