babaadayi Admin merhaba. Benim eşim 7 haftalık hamile. 6. Hafasının ilk günü kalp atışını dinlemek için doktora gitti. Kalp atışını duyamadılar ama o günden beri ağlamalar içimizde ki sıkıntı bitmiyor. Ben teselli ediyorum ilk hafta olmayabilir 6 ile 12 hafta arasında kalp atışını dinleyebiliriz acele etme desem de yine içimizde sıkıntı var. Rabbim evladımızı bize bağışlasın cümlenin evladıyla beraber. Ben burdaki kardeşlerimden bilgi istiyorum bu konuda bilgi verecek başına gelen var mı? Yardımcı olmalarını istiyorum. Paylaşırsanız sevinirim. 🙏
11bsb babaadayi merhaba. Benim 6.haftamda kesem bile görünmemişti. 7.haftada keseyi gördüm 8.haftada kalp atışını duydum. Başka bir doktora daha görünün isterseniz ama bence çok normal bir durum.