Sareeee Selm kizlar 20+4 haftalik gebeyim bebek kasiklarimda hareket ediyor idrar keseme baski yapior surekli wc ihtiyaci hissediyorum bnm haftamda olup ayni sorunlari yasiyanlar varmi normalmi
Nur___ Sareeee hep aynı canım, 27+6 alt tarafa baskı oluyor zaten, aşağıda da hissediyorum, ilerleyen haftada aşağıya ağrı oluyor, normal canım 🌼 sadece enfeksiyon olmadıgından emin ol 🌺
Leyla9292 Bende aynen sizin gibi ilk günden beri bebeğim in hareketlerini hep aşağıda kasıkta hissediyorum henüz doktora gitmedim ama bebek büyüdükçe hareketleri yukarda olur diyenler var..
Sevda15 Bende 22+1 im benimde bir kaç haftadır öyle kasıklarımda hissediyorum bazen ve sürekli wc ye gidiyorum benimde 4 Eylül’de kontrolüm inşallah ikimizinde bir sorunu yoktur canım 🙏