Begumoguz bende aynı durumu yaşıyorum şuan. Beta hcg artması gerekenden daha az artıyor. Bir doktorum sağlıksız dedi. 3. Kez bugun kan verdim birazdan sonucunu alacağım. Bugün gittiğim başka bir doktor kan değerleri üstünden takip edelim dedi ve kist olduğunu söyledi. Bu arada adetime 10 gün kala kahverengi akıntı başladı 1 haftadır devam ediyor.bu sayede öğrendim gebeliği. Şuan adetime 4 gün var kısaca 4 haftalık bile değil şuan kese vs görünmüyor. Bazı yerlerde beta hcg düşmediği sürece bekleyin belli aralıklarla test yaptırın diye yazıyor. Biraz bekleyip değeri tekrar yinelemek en iyisi.