Gnc553 33 haftalık hamileyim belim de bıcak gibi batma oluyor yürürken bazen çok acıyor normal mi sizce kızlar
Hazelkrnz Gnc553 bu sabah yataktan kalkamadım resmen bu agrı yuzunden suan devam ediyor bende 33 haftalıgım
kevserk Gnc553 ben de 23. Haftadayım bugün şiddetli bir sekilde belimde batma var daha önce hiç böyle olmamıştı. Bugün biraz yoruldum ondan mı yoksa normalde oluyor mu bilemiyorum 🥵
Eslina Gnc553 bu aylarda çok normal canım Yalancı doğum sancısı gibi bişey ufak kadılmalarda oluyordur
SeldaAtilla Bende 36haftalik hamileyim.sali gununden bu yana sag kalcamdan asaga dogru inanilmaz agriyor topalliyorum bildigin😞doktorum son zamanlarin normal ddi ama dun dayanamicak haldeydim agliyordum artik acile gttik onlarda yapack bsy yok dediler ama parol serum taktilar bide voltaren verdi sur die surdum ama 1saati gecti faydasi olmadi daha😞😞
deletedmom9494 SeldaAtilla yatakta dönemiyorum iki sabahtır bel ağrısı ile uyanıyorum sağ kalçam benimde ağrıyor 36+3 üm bende ,yarın kontrolum var benimde normal o zaman bu ağrılar 🙄
Sblsrgnsn Bende 32.haftadayim uzun zamandir var ozellikle yatakta sagdan sola donerken kalkarken cok zorlaniyorum doktora soyledim normal cok dayanilmicak gibi olursa parol ic dedi ama parolun da pek faydasni gormedim acikcasi. Bazen hamileler icin pilates ve yoga hareketleri yapiyorum esneme hareketleri yaptigim zamanlarda biraz hafifliyor tavsiye ederim