Um07 seni şuan o kadar iyi anlıyorum ki bende 7. Haftamda gitmiştim 13 e kadar gitmedim sanki onu orda bırakmışım gibi hissediyorum hala da öyle ☺ Bence artık cinsiyeti öğrenmek için gidebilirsin hareketlerini görürsün☺ Bir iki çikolata ye gitmeden bir şişe su iç sonra izle ☺