Dilruba_FatihinAnnesi ben de aynj şekildeydim progestan kullandım fitil şeklinde bir hafta sonra kesildi ama sonra yine arada bir lekelenmem oluyordu
Önemli olan lekenin rengi
Yani eğer hahverengi ise korkulacak bişey yok ama eğer kırmızı kan geliyorsa bu düşüğe işarettir( doktorumun bilgisi)
Seninkide kahverengiymiş zaten o zaman korkulacak bişey yok progestanı lekelenme kesilene kadar kullan bende öyle yaptım be şuan 20+2 yim hiçbir sorunum yok🌸