Kbrbydkk Kızlar selam. Bugün 11+0 olduk.Bulanti kusma vs. sorunum olmadı ama Son bir haftadır hiç birsey yapasım gelmiyor. Elim ayağım kalkmıyor. Yemek yiyesim yok zorla kahvaltı yapıyorum.Uyumak istiyorum hep. Enerji toplamak için neler yapmalıyım?
asli_kerem Aynı durumdayım ben de.ama ilk gebelikten tecrübem 15. Hafta civarı enerji dolmaya başlıyorsun. Hatta unutuyordum hamile olduğumu karnımı görmesem. Son 2 aya kadar iyi gidiyor. Biraz daha sabır 😉
Kbrbydkk asli_kerem ben önceki gebeligimde çok iyiydim ya. Hiç oturmazdim çalışıyordum belkii onun etkisiyle enerjiktim. Ama şimdi riskli gebelik olduğundan evdeyim ama yattikca yatasim var🙄
asli_kerem Kbrbydkk geçecek bu seferde enerji dolacaksın dedim ya az daha sabır. Gördüğüm kadarıyla bu haftalarda hep böyle. Birde dediğin gibi riskli gebelikmiş yatman gerekiyor. Yattıkça da insan yapışıyor olduğu yere. Sağlıkla gelsin minnoş 😉