Rabia_Akci tabii ki acıyı merak edeceksin bunda kızılacak bir şey yok. İlk 2 gün acı oluyor ama hastanede olduğun için ağrı kesici istiyorsun ve kesiliyor. 3.gün ağrı kesici ihtiyaç olmuyor bile. Yatar kalkarken 1 hafta desteğe ihtiyaç duyabilirsin. Eğer yanında kimse olmayacaksa koltuktan destek alır yavaş yavaş kalkar yatarsın. Biraz ağrın olabilir yatar kalkarken. Bir de benim idrar yaparken yanma olmuştu ama 2 haftada o da bitti. İnan hiçbiri dayanılmayacak acı değil. Hepsi geçici ve kısa süreli. Ben ikinci kez bebeğim olduğunda tekrar sezaryen olacağım ve ağrı acı kısmını hiç kafama takmayacağım. Süt konusunda sezaryen ile ilgili bi durum yok aslında. Bazı sezaryen olanın hemen geliyor ama bazı normal doğum yapanın hemen gelmiyor. Sütün ilk başta su gibi berrak gelir damla damla gelir. 3 4 gün sonra beyazlaşır. En geç 1 hafta içinde bol bol sütün olur. O 1 haftada da arada mama takviyesi yapmak gerekebilir ama mamalar öcü değildir gayet de anne sütüne yakın vitamin mineral nükleotid içeren mamalar var. 1 hafta mama desteği yapsan hiçbir şey olmaz çocuğun aç kalmasından iyidir. Yani sütüm geç gelir diye üzülme. Kendi başıma ben 2 hafta sonra bakmaya başladım ama sebebi annem 2 hafta sonra gitti. Daha erken gitse daha erken bakabilirdim. Benim annem kendi başına bakmış bizlere yanında yardımcı yokmuş o da sezaryen oldu. Yani bebeğin sağlığı söz konusu ise kesinlikle korkma çok zor bi süreç değil emin ol.