Minikmucizem_ Bizim doktor 2li test temiz çıkınca 4lüye gerek duymuyorum ama son kararı yine de hastalarıma bırakıyorum dedi. Detaylı ultrason istiyordum ben. Hele ki detaylı istiyorsan 4lüye benim açımdan hiç gerek yok dedi. Ama doğruluk payı olarak - kesin emin olmamakla beraber- 4lü test, 2li testten daha iyi diye biliyorum.