Ben Ortadoğu hastanesine gidiyorum 80 tl muayene ücreti hastane de çok güzel temiz. Çalışanlarda güleryüzlü titiz. Doktor olarak 3 kere zeynep arpaya gittim cumartesi tekrar gidicem günnur yüceye gidicem inşallah. Günnur yüceyi çok araştırmıştım gebeliğimden önce 5-6 yerden araştırmama rağmen hiç olumsuz yorum görmedim ve hastane de de hep gördüm çok şeker birine benziyor. ☺