Symm 36.haftadayım ilişkide eşim bebegi cok asada hissettigini ve son ilişkide biraz genişleme oldugunu hissettigini söyledi bu acılmaya işaretmi acaba yaşayan varmı acaba?
Leyla9292 Symm bence bebeği hisettmiş olamaz bebek zaten kese nin içinde ve kese nin ağzı kapalı zaten kese açılınca doğumda başlıyor.. sizin söylediğiniz bebek çok aşağı inmiş olabilir.
Symm Deletedmom3 elimi kasıgımın biraz altına koydugumda bebegimi bende baya asada hareket hissediyorm bebegi direk onun hissedebilicegini bende sanmıyorm ama kanala girdimiki acaaba
Deletedmom3 Symm zannetmiyorum canim instagramda bi doktor soru cevap yapmisti boyle bi soru sormuslardi o da imkansiz demisti yine de bi dr a gittiginizde sorarsiniz