Sermec normal canim..ben yalnizca kimyasallara degil her konuya karwi hassaslawtim.yemek kokusuna bile tahammuk edemiyorum.hemen midem bulaniyor kusacak gibi oluyorum..el yikama sabunu wampuan her weyden tiksinir oldum.minicik bir koku bile beni rahatsiz ediyor.onun icin agiz kapaticiyla yawiyorum🤦🏻♀️