Tosbik korkmayı gerektiren bir durum yok. Sadece üzücü bir olay rabbim senin gibi olan ve yaşayanların yardımcısı olsun. Ben grip olduğum için genel anastezi olamadım. Lokal bile denmezdi. Herşeyi canlı yaşadım. O yüzden en iyi ben bilirim. Adet sancısı gibi bir sancın oluyor. Kanaman 20-25 gün devam ediyor. İlk bir kaç gün su ile temizlik yapma peçete ile temizle diye okudum bir yerde ki uyguladım enfeksiyon kapmamak için. Rabbim en hayırlı zamanda yeniden nasip etsin inşallah 🤲🏻