Mervelaa Kızlar merhabalar 1 buçuk senelik evliyim evlendikten 3 ay sonra bi kere hamilelik geçirdim sağlıksız gebelik dendi kürtaj oldum ve 3 ay korunduk 6 aydır tekrar denemeye başladık 7 ayımız adetim bugünler itibaren 1 hafta olacak nerdeyse geçti ama ben erken gebelik testi yaptım Cuma günü negatif çıktı sizce biraz daha bekliyimmi gebelik testi bi kaç daha sonra tekrar mı yapayım yoksa kan testimi yapayım ? Yalnız adetim düzenli ve ilk defa bu kadar fazla geçti ve gebelik testi negatif çıkması kafamı karıştırdı ve bu ay doktora gitmiştim doktorum hiç bi sorunun yok demişti .
Dlktpl Mervelaa gec mı yumurtladın acaba benımde 2 3 gun gectı test negatıf bıkacgun daha bekle en kotu yenıden tedt yap dr a gorun sıkıntı olmasın
Mervelaa Dlktpl ola Dlktpl olabilir canım geç yumurtlama yada geç döllenmede olabilirmiş araştırmalarıma göre bakayım bi kaç gün daha bekleyeceğim