AleynaKurtay yarın tekrar bakacaklar canım ya da gece nst ye girmeye devam edeceksin.Açılman yoksa kasılma önleyici iğne ve ilaç takviyesi verecek doktorun,yanına da progesteron başlayacak.Aynı haftada benimde başıma geldi,şimdi ilaç kullanıyorum ama hala sancım çıkıyor.36.hafta itibariyle normal akışa bırakıyorlar genelde