Happy12 şuan çekiyorum o ağrıyı çok şükür kanama vs yok ama bildiğin o kemiklerim ayrılıyo sanki öyle bi ağrı. Kasıklarımda aynı şekilde kramp girer gibi gece yatakta sağa sola dönmek ölüm zaten son bir haftadır. 28 olduk bebek hareketlerinde de sorun yok bazen göbek deliğimin yukarısında bazen de kasıklarımda tepiniyor her an çıkacakmış gibi hissediyorum 😰😰