Ezgimrt1 Kızlar bir arkadasım Doğumdan sonrası için zayıflama çayı almış emzirirken de içebiliyormuş süt kesilmiyormuş ama onun al çay ona etki etmemiş sizin önerebileceginiz öyle çay Varmı ? Bende Doğumdan sonra alayım diyorum
CanNurdan Ezgimrt1 emzirmek zaten çok fazla kalori yaktırıyor aktif olup biraz da dengeli beslenirseniz bence başka bir şeye ihtiyaç kalmaz