Camal 12.3 günlük hamileym,son 2 gündür ishal oluyorm,ne yapcagmı şaşırdm,yediğim bişe dokundu herhalde,ne yesem durum aynı,bu durumla karşılaşanlar?
Medine_1992 Camal canım ben ben ben 12 haftalık hamileyim 27 yaşındayım kabızlık çok cekerdşm ama ilk defa ishal oldum karın agrusı ile çok kötüydü iki gün sürdü dün bitti şükür ya 🙄
Nesliiiiiiiii Camal canım hemen şey dene bi çay bardağına ılık su içine bi kaşık tuz bi kaşık şeker koy onu iç ben ne yediysem kesmemişti bunu bi içtim içtiktn snra bi kere çıktım ondan şıp die kesti inşallah sizede iyi gelir
Camal Medine_1992 Ha geçmiş olsun canm ya,bbde 2 gündür böyleym,halsiz edio beni aşırı derecede ,bilmiorm doktorumu arayp sorsam
Medine_1992 Camal canım ben sordum olabiliyor dedi uzun sürerse gel serum bağlarız dedi ama iki günde bitti benim muz yedim pilav yedim 🙄şükür bugün iyiyim
Camal @Medine_1992# Medine_1992 ha bende muz yiyim belki gecer,pek iştahm da yok aslında,zayıfladm 3,4 kilo ama yemek yedktn sonrada fenalasyorm,kusma yok ama kendimi rahatsız hiss ediorm yemek yedkten sonra,bi kac kere kendimi kusmaya zorladm ama olmadı
Medine_1992 Camal canım yapma ya kusmaya calışma alışkanlık yapar ben hiç kusmadım çok nadir bulantı oldu ama sıfır iştah bende hiç kilo almadım 50 de takıldım kaldım