Deletedmom00313 hayırlısı olsun canım rabbım gonlune gore versın ama tek bir doktora gıtme ben 3 doktor degıstırdım 😊 devlete gıttım hormon testı yaptı gonderdı daha sonra özele gıttım inat ettım sımdıkı doktorum erkek dıye ona gıtmedım yenı gelen bi doktor varmıs ona gıttım oda bana once kıstı yok etmemız gerek dedı verdı ıkı kutu dogum kontrol hapını içtim iki ay adetım duzeldı ucıncu ay gene bozuldu bı degısık adet oldum esım yeter erkekse ne olacak dedı tutu erkk doktora randevu aldı iyikide almıs o kadar guzel acıkladıkı bana durumu ve bu sekılde hamıle kalabılecegımı bebege bir zararı olmayacagını allah binkere razı olsun yanı olmadı baska bi doktora yıne gıt