Sahreyldrm Kızlar merhaba 25 haftalık hamileyim ilk kızımda erken doğum olduğu için doktorum bunda da progestan iğneye başladı haftada 2 kez ama garip bı şekilde iğne vurulurken hiç hissetmiyorum bı süre geçtikten sonra ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum çok ağrı yapıyor sizlerde de aynı mı bu durum
Ayaf Sahreyldrm evet canim bende kullaniyorum wu an ignesini..onceden fitil kullaniyodum wimdi bazi sorunlardan igne verdi doktor.evet normal.yag ignesi oldugu icin birazcik gec eriyor galiba.
23sekerkiz Sahreyldrm evet o igneyi bende oldum yapilirkende cok yakti sonrasindada yuruyemiyordum bile
Superfreshlerim Sahreyldrm canım bende baya bi süre hergün iğne yaptırdım. Kalçalarımın içinde şişlikler olmuştu. İğneden gelince kolonyalı pamuklarla bol bol masaj yap başka türlü olmuyor.
Sahreyldrm Ayaf aynı bende canım ilk önce fitildi şimdi iğne gece çok kötü oluyor ağrısına uyanıyorum
Prens12_annesi Bende vuruluyordum çok agrı yapıyodu kalçamın üzerine oturamıyodum ama ben günlük iğnede kullanıyodum onun için ikisi çok agır oluyodu bana ama progestran daha agır o igne yaglıymış onun için ama şimdi bıraktım çok şükür hala günlük igne kullanıyorum 😣😣😣
Linosko 14. Haftaya kadar kullandim her gün. Üstüne oturamiyordum. Gece dönemiyordum sağdan sola. Ayrıca siyah izleri uzun sure devam ediyor
Fasulyelerim 37 tane hergün 100 mg şeklinde yaptırdım o iğneyi sadece beze yaptı yapan insandanda fark ediyo bence
Ayaf Sahreyldrm yaa kiyamam❤️ Evet bende de oyle..meleklerimiz icin her weye deger👼🏻👼🏻👼🏻👼🏻InwAllah Allah nasib eder sag salim kucagimiza almayi🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Sumeyye_g Sahreyldrm bana göre bünyesel proluton depotta vuruluyorum Protestan da öyle bi sonradan ne acı ne şişlik bişey hissetmiyorum vurulduktan sonra ben iyice bastırıyorum masaj yaparak
Sahreyldrm pkos_dunyam ah canım göbekten de hergun ayrıca oksapar kullanıyorum ikisini yapamam galiba