hunilimom eliftollu benim arkadaşım öyle doğum yaptı çekti sonra hiç açılma olmayınca sezeryana alındı
papatyaaaaa eliftollu ben 2 gün suni sancı aldım hiç bir ağrı hissetmedim hatta 3.yü bile istedim neden ağrım olmadı anlamadım 🤷♀️ Sonuç sezeryan 😐
hunilimom eliftollu onun hiç açılması yoktu yanlış bilmiyosam 16 saat felan çekti hiç açılma olmadı benim de 2cm acıklik ile suni aldım 5 saatte doğum yaptım suni takıldıktan sonra
Jeologanne [bilinmeyen] ben 1 1buçuk saat aldım suni sancı kendi açıklığım 4 buçuk 5 cm di 1 buçuk saat sonra doğurdum ama naçizane kendi sancılarınızı bekleyin aksi bir durum yoksa suni sancı akıl kârı değil
hunilimom eliftollu ilk 15 dakika en düşük dozda veriliyor sonra sonra duruma göre arttırıyorlar zaten ikk başta çok hissetmiyorsun bana 11 de taktılar en şık olani saat 2 de başladı ondan önce 5 dakika da bir felan geliyordu zaten öğle 3 buçukta doğum yaptım
Jeologanne eliftollu ben de 40.haftayı doldurmuştum nişanım geldi ilk doğumum bi deli cesareti tamam ddm suni sancıya ama Bi daha Allah korusun 😣