Cido23 Öncelikle herkese sağlıklı doğumlar dilerim. Ben beşik tercihlerinizi merak ettim anne yanı standart beşikler ama onlar sanırım 0-5 ay kullanılıyormuş duyumlarıma göre de bebek yaklaşık 1 sene hep anne ile aynı oda da uyuyormuş. Sizin beşik tercihlerinizi öğrenebilir miyim?
Tugba88 Cido23 ben park yatak tercih ettim kraft calipso 2 aldık ilk çocuğumda mobilya beşik kullanmıştım pek kullanışlı gelmedi bana
CinarBaykal Cido23 anne yanı için bambu rattan beşik arıyorum bende ama İstediğim gibi bir şey bulabilmiş değilim