Anne89 <a href="https://hizliresim.com/kMMpjW"><img src="https://i.hizliresim.com/kMMpjW.png"></a> oldumu acaba
Anne89 Sumeyye_g düzensiz yani anladım canım çok teşekkür ederim şuanda bişey hissetmiyorum evdeyim heralde doğum olsa hissederim 😂 çok teşekkür ederim
Buseeeeee Sanciniz başlamış hayirli olsun 😊 ama daha sık olması lazım doğum için zate doktorunuz size bilgi vermiştir.
Anne89 Buseeeeee çok saol canım doktor git ağrın artarsa acil gel artmazsa pazartesi tekrar gel nst çekelim dedi hafif hafif adet ağrısı var ama rahatsız edici deil
Minikkimyager Ya ne güzel yavaştan başlamış çok heyecanlı bende 37deyim 60larda nstem .rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimiz için 🙏🏽