Reklam alınır da uygulamayı kullanmaya engel olacak kadarda alınmaz. Bir yorum yazmaya kalkıyorum reklamlardan yazamayıp kapatıp çıkıyorum. Onca insan onca şey talep etti. Bir tane uygulamayı daha kaliteli hale getirecek düzenleme gelmeyip üstüne reklama boğulan bir güncelleme yaptılar. Var oluş amacının ve kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılayamayan her uygulama yok oluyor. Kalıcı kar getiren uygulamalara bakın kaliteden ödün vermeyen uygulamalar uzun vadeli oluyor. 40.000 olunca reklama boğmak takipçi gelsin diye hamilelik dışında her şeyin konuşulduğu bir platforma evrilmek uzun vadede kayıp ve yok oluşu getirir.
@adm