Fyz2014 tam olarak aynı psikolojideyiz canım, sabahtan beri böyle hissediyorum, benimki adet olacakmış gibi değil de böyle sol kasığıma ara ara giren hafif anlık batma gibi bir ağrı şeklinde. Ama yani gerçekten kendimi biraz fazla dinliyorum, oraya odaklanmasam hissetmeyeceğim belki de. Eşim de beni rahatlatmak için sonuçta içinde bir bebek büyüyor hafif bir batma, ağrı elbette olur, aksi bir şey olsa şiddetli olur zaten belli eder diyor🙏🏻Allah sağlıcakla kavuştursun inşallah yavrularımıza🙏🏻