NaileK aynen öyle maalesef buda bizim sınavımız demekki yaşayacağımız varmış.
Serklaj oldıktan sonra psikolojim bozulmuştu yemek yerken bile 10 kere düşünüyodum ya şimdi bişey olursa kanama olursa suyum gelirse acil sezeryana girmem gerekirse ama karnım tok diye bekletilerse ay daha neler neler ya sonradan silkelendim de topladım kendimi yoksa öyle geçmezdi günler moral önemli ☺️😁