Kitapsev Kızlar selam. 15 haftalık hamileyim. Arada bir kahveremgi akıntım oluyor ama oyle cok yogun degıl. Birde bu aralar rahimde baskı hissim oluyor. Ilk zamanlar dusuk rıskım vardı korkuyorum o yuzden. Sizde de oluyor mu
anapanda12 Kahverengi veya kanlı pembemsi akıntılarda doktor daha iyi cevap verecektir burda olanlarda normal olan belki sizde başka bi tehlikenin belirtisidir siz doktorunuza danışın mutlaka
Kitapsev Mom86 yogun bır akıntı degıldı. 2 damla geldi o kadar arkadaslarıma sordum rahim genısledıgı ıcın gelebılıuomus bu aralar. Doktoruma yazdım kan olmadıgı surece stres yapma dedı
Mom86 Kitapsev nasil bir sey anlamadim ya 1 nokta kadar lekeyle dogum yaptimama doktor sorun degil.demis tuhaf
Kitapsev Mom86 kanama olmadığı sürece sorun yok yani. Ve akıntı mıktarı yoğun değilse. Zaten 2 haftada bir kontrole gidiyorum. Doktorum Doçent. Doktorumdan aldığım yanıt beni tatmin etti. Dönüşler için tesekkurler.