Eagle564 Merhaba arkadaşlar 27 haftalığım. Doktor geçen gittiğimde sol bacağımda bebeğe giden kan akışının yavaş olduğunu söledi. Ne yapmam lazım dedm yapacak bişi yk kontrollü olcaz dedi. Korktm. Sizde böle bişi oldu mu hiç ?