Htc_orhn
Arkadaşlarım merhaba .. 27+5 iz , geçenlerde detaylı ultrasonda böbreklerimde gebelikten ötürü sıvı birikmesinin başladığını söyledi doktor , takip edilmesi gerekiyor dedi.. başına gelen var mı , şu an aynı durumda olan veya geçmişte yaşamış olan ? Gebelik bitince sona eriyormuş bu durum ..Şimdiden teşekkürler .