espalp Helin2727 iç karnınla ilgili bi durum 🤷♀️ Ben 34+3’üm gören 40 falan sanıyor ama hep karnım kocamandı. Ama bebeğin gelişimiyle bi ilgisi yok karnım kocaman diye o önde gitmiyor🤷♀️
Tamam Helin2727 bizce mi !!! karnınız ile bebeğin alakası yok.Doktorunuz ölçümlerimi yapmış söylemiştir.Anormal bir durum olsa açıklama yapmak zorunda zaten
smyr35 Helin2727 bebeğin gelişiminin karınla alakası yok. Bende 34+4 günlüğüm ama karnım küçük. Hatta geçen Nst çeken ebe inanamadı 26-27 haftalık gibi duruyor karnın maşallah küçücük dedi 😂😂
BurcuUur Helin2727 bence doktoruna sor ölçüler haftasına göreyse sıkıntı yok arkadaşımın karnı benimkinin yarısı kadardı nerdeyse 4200 gr doğurdu oğlunu karın tipiyle olmuyor herkesin vücut yapısı farklı
SusamNur Doktorunuz bebiş için iyi dediyse iyidir. Belki iç karnınız geniştir o yüzden görünmüyordur. Herkesin vücut yapısı farklı kafaniza takmayin