Gozde_32 kızımız olsa da yağmur olacaktı 🥰 eşim şiirini de okuyor Aziz Nesin’e ait “Bir kızım olsun istiyorum, adı yağmur olsun. Bir de oğlum olsun, adı toprak olsun. İkisi de kavga etsin, ortalık çamur olsun.” Ben de şiir hastası olunca eşim böyle tavladı beni. 🤣