hndgkct yumurtlama donemin önemli. Her gün iliskiye girmen gereksiz Eger istemiyorsanız tabi. Ayrıca aklından bebek olayını çıkar sırf istediğin icin yap bilinçaltı çok fena birşey şartlandıgimiz zaman olmuyor. Ben ilk ay sırf bebek diye birliktelik yaşadım 2. Ay oluruna bıraktım Ve 1-2 defa anca oldu belki hafta da hamile kalmıştım diğer ay elhamdullillahhh 🙏sana da nasip olsun Hayirlisi ile