Rukenkumsal Arkadaşlar merhaba iştahım çok iyiydi herşey normaldi son 14 haftadan sonra iştah sıfır hamile olduğumu bilmezsem yemicem zorla yiyorum gitti tüm iştahım 15+3 haftalık hamileyim
Ceyduygu Rukenkumsal bende 14 haftalik gebeyim simdiye 3 kilo aldim cok yiyodum benimde son günlerde hic istahim yok doymak icin yiyorum
Kbrbrfn Rukenkumsal 27+4 şuan başından beridir iştah problemi yaşıyorum yemezsem de olur diyecek seviyedeyim ama bebeğim için yiyorum hiç kilo almadım umarım ne yiyorsak bebişlerimize yarıyordur
Mi1007 Rukenkumsal illa çok yemen gerekmiyor hergün muzunu sütünü kşarını yada kefirini cevizini fındığını balık et tarzı üstünler yemeniz yeterli. Yani illa tabak tabak yemek harika kahvaltılar falana gerek yok.
Kadfer Haftalarda iştahsızlık normal ama Yemen de gerek bebeğin gelişimi hızlandığı için bence normal ben 33 haftalığım hala iştahsızlık var bulantılarımda devam
Ddag Bnmde 15. Haftada bulantim 2 katina cikmisti. Yediklerimi onceden pek cikarmazdm ama cikarir hale gelmistm. 16. mda istahim acildi. Suan 4 aydir ilk defa yiyorum. 1 hafta yogunlasio sonra duzelio merak etme.
Rukenkumsal Ceyduygu bende iyi gidiyordum hatta iştah baya iyiydi ne olduysa 1 haftadır iştah sıfıra indi inşallah düzelir canım ya
Mirzaannesi Evet canım biraz Yemene dikkat et tabak tabak yemek yemek değil de azar azar çeşit çeşit yemeye çalış❣ Senden besleniyor bebeğin ☺ Bende de kansızlık var aşırı onun için sevmediğim kara üzümü 1er avuç yemeye çalışıyorum❣