Sevgimelegim Berkos Sat gøre 11 eylul usg gøre 3 eylulde dogum. Bayagi fark var bizdede ama usg gøre gidilir
Eminehmc Berkos Benim sata göre 18 gün var doğuma ama usg ye göre 34 gün var geç döllenme olduğu için çok fark var arasında o yüzden usg ye göre hesaplıyorum
Medine_1992 Berkos benimde 9 gün Önde gidiyordu doktor son adet tarihimi değiştirdi usg ye göre ayarladı
Burcuburcuuu Berkos canim usgye gore. Gec dollenme olabiliyor çünkü. Benim de fark var doktoru ve usgyi baz alıyorum
Berkos Sevgimelegim anladım canm araştırdım bende her yerde öyle gördüm buraya da sormak istedim.. oh güzel 3-4 gün zaman daha çabuk geçecek 😌😌😇
isyo Ssraa bunu ben de bilmiyordum benimki baştan beri 1 hafta önden gidiyodu tarihi yanlış biliyorum galiba dedim bayramda bi gittim 3 hafta önde. Şimdi 3 hafta erken mi doğacak?
Prensesimi_bekliyorum isyo benim de 22.haftada 1 hafta öndeydi 26+6 da bir gittim kontrole 3 hafta öne geçmiş benim de kafam çok karışık hangisini baz alacağız normalde uygulamada 9 Kasım görünüyor 🤔
isyo @Prensesimi_bekliyorum#5679243 dünden önceki gün sancım oldu bi de bi gece hastanede yattım insallah vaktinde sapasağlam gelirler❣️